KOMUNIKAT dla odbiorców telewizji
„Pakietu Minimalnego PLAY-UPC dla Spółdzielni KSM"
Szanowni Państwo, po raz kolejny przypominamy, że w dniu 26.10.2023 został wyłączony tylko sygnał analogowy. Nadal pozostaje sygnał CYFROWY bez zmiany ceny i bez konieczności zawierania jakiejkolwiek umowy.
Prosimy o rozwagę przy wpuszczaniu akwizytorów i domokrążców, a w razie wątpliwości prosimy o kontakt z najbliższą jednostką Administracji Osiedla.
W Polsce sygnał analogowy został wyłączony już 9 lat temu i zastąpiony Naziemną Telewizją Cyfrową (antena pokojowa). Przez ostatnie 9 lat operator kablowy firma UPC nadal nadawał dodatkowo zarówno sygnał analogowy i cyfrowy dla Spółdzielni.
Prosimy o sprawdzenie w instrukcji telewizora czy posiada on wbudowany moduł dekoder DVB-C do telewizji KABLOWEJ (nie jest to DVB-T/T2). W razie zaniku kanałów należy dostroić telewizor do programów cyfrowych. Jeżeli telewizor nie posiada wbudowanego dekodera DVB-C można go zakupić indywidualnie w sklepie już za około 100 zł.
W przypadku problemów z dostrojeniem odbiorników telewizyjnych do sygnału cyfrowego prosimy o kontakt z PLAY-UPC nr tel. 813 813 813 (infolinia >> wsparcie techniczne).
Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta PLAY-UPC: 1. Salon Katowice ul. Graniczna 54 (od pon. do pt. 09:00-18:00) tel. kom. 790 030 308 2. Salon Katowice ul. Młyńska 23 (od pon. do pt. 09:00-18:00) tel. kom. 790 030 745
Lista kanałów i instrukcja wyszukiwania kanałów cyfrowych w telewizorze z wbudowanym modułem tunerem (dekoderem) DVB-C (Cable) do telewizji kablowej jest umieszczona na naszej stronie internetowej w zakładce:
Poradnik >> Telewizja Cyfrowa PLAY-UPC
https://www.ksm.katowice.pl/telewizja_cyfrowa_play-upc,i828.html
|