|
|
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Wierzbowa w dniach 25-26.09.2017
|
2017-09-26
|
W związku z awarią w węźle ciepłowniczym informujemy, iż od dnia 25.09.2017 godz. 14:00 do dnia 26.09.2017 godz. 15:00 nastąpi przerwa w dostawie energii na potrzeby centralnego ogrzewania do Państwa obiektów: ul. Brzozowa 26, 26a. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz pod numerem 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod numerami 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.
|
|
|
|
|
|
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Ścigały w dniach 25-26.09.2017
|
2017-09-25
|
W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż od dnia 25.09.2017 godz. 12:30 do dnia 26.09.2017 godz. 15:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Wajdy 23, 25, 27. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod numerami telefonów 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.
|
|
|
|
|
|
Darmowe worki na gruz dla mieszkańców
|
2017-09-21
|
W celu pobrania darmowego worka na czysty gruz należy udać się do siedziby MPGK Sp. z o.o. znajdującej się przy ulicy Obroki 140 w Katowicach w godzinach od 07:00 do 14:00. Należy przygotować: dowód osobisty i dokument potwierdzający wnoszenie opłaty śmieciowej za adres na który ma być pobrany worek. W przypadku działania w imieniu osoby trzeciej należy okazać upoważnienie do załatwienia sprawy, oraz dowód osobisty osoby trzeciej. Kaucja za jeden worek wynosi 60 zł. Od momentu pobrania czas na zgłoszenie do ...
|
|
|
|
|
|
Prace na sieci ciepłowniczej os. Centrum-I w dniu 22.09.2017
|
2017-09-20
|
W związku z pracami na sieci ciepłowniczej informujemy, iż dnia 22.09.2017 od godz. 06:00 do godz. 22:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Ordona 20, 20a. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz pod numerem 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod numerami telefonów 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.
|
|
|
|
|
|
Awaria na sieci ciepłowniczej os. Ścigały w dniu 20.09.2017
|
2017-09-20
|
W związku z awarią na sieci ciepłowniczej informujemy, iż dnia 20.09.2017 od godz. 07:00 do godz. 22:00 nastąpi przerwa w dostawie energii cieplnej do Państwa obiektów: ul. Nadgórników, ul. Ścigały. Informacje dotyczące awarii dostępne pod nr 993 oraz 32 258 47 73. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, pod numerami telefonów 32 663 82 21 oraz 32 663 82 17. Przepraszamy za powstałe z tego tytułu utrudnienia. TAURON Ciepło sp. z o.o.
|
|
|
|
|
|
Dni otwarte - Nowe mieszkania - Murcki ul. Domeyki 12
|
2017-09-19
|
KSM serdecznie zaprasza na „DNI OTWARTE PREZENTACJI OFERTY NOWYCH LOKALI MIESZKALNYCH" w budynku przy ul. Domeyki 12 w Katowicach - Murckach, które odbędą się w dniach: 22.09.2017 od godz. 09:00 - 17:00 (piątek) i 23.09.2017 od godz. 09:00 - 17:00 (sobota). Goście będą mieli możliwość obejrzenia wszystkich pomieszczeń. Pracownicy Spółdzielni udzielą rzeczowych informacji – biuro w budynku lokal nr 1 (parter). Mieszkaniowe Biuro Pośrednictwa KSM tel. (32) 208-47-39/40, 662-025-719, 668-817-992, 668-817-906 ...
|
|
|
|
|
|
|
2017-09-19
|
Miasto w mieście. Niezwykłe Katowice i sądzę, że równie niezwykła Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa. Symbioza ważnych, zwłaszcza dla nas – spółdzielców i sporej części mieszkańców Katowic, bytów prawnych od dziesięcioleci związanych ze sobą w procesach rozwojowych naszej górnośląskiej aglomeracji, w kształtowaniu miasta, zabieganiu o jego dobry wizerunek oraz o tworzenie przyjaznych międzyludzkich relacji sąsiedzkich i społecznych. Spacerując po Katowicach, przejeżdżając przez większość dzielnic miasta – gdzie ...
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze: spełnianie potrzeb mieszkańców
|
2017-09-18
|
To dwa różne światy: z bardzo długim oczekiwaniem w wieloletniej, spółdzielczej kolejce na przydział mieszkania, z upragnionym kluczem do mieszkania w ręku i wielką niewiadomą co i jakiej jakości (często z tzw. „niedoróbkami") zastanie się za drzwiami wyznaczonego normatywami „M" oraz z mieszkaniem budowanym zgodnie z oczekiwaniami przyszłego właściciela, z dostosowywanymi do jego wymagań rozwiązaniami, z oglądaniem lokum w trakcie realizacji i obejmowaniem go we władanie w ...
|
|
|
|